Whiskerino 2009

Ongoing Challenge: Comment on as many users as possible.

« »
  • posted: November 11 @ 11:04am
Launderette 2 (the return)

Comments

Tolleson says:
LOL @ Naked Joe!
Posted: Nov 11th, 2009 - 11:04am -
Ula O cealleigh says:
claime
Posted: Nov 11th, 2009 - 11:04am -
Army of Whiskers says:
So much going on in this one. The bearded figurine blew my mind on top of all that's happening.
Posted: Nov 11th, 2009 - 11:06am -
jason says:
@armyofwhiskers there are 2 bearded action figures! Ula this photo is fantastic...favorite.
Posted: Nov 11th, 2009 - 11:10am -
runningantelope says:
2 action figures = awesome dose of randomness! excellent!
Posted: Nov 11th, 2009 - 11:12am -
folliclejuju says:
wow. not really sure what to say, or whether to admit that i like the photo.
Posted: Nov 11th, 2009 - 11:12am -
Ula O cealleigh says:
lol u dont have to like it, its just a follow up from last years.. you would need to have seen last years to get the joke with the joe's lol. :)
Posted: Nov 11th, 2009 - 11:22am -
Ula O cealleigh says:
by last year i mean last whiskerino :) sorry :)
Posted: Nov 11th, 2009 - 11:23am -
gfmorris says:
:blink:

:blink:

:blink:

Hey, Ula.
Posted: Nov 11th, 2009 - 11:29am -
KO says:
you're crazy Ula!
Posted: Nov 11th, 2009 - 11:29am -
Ula O cealleigh says:
hey gfmorris :)

Clame
Posted: Nov 11th, 2009 - 11:30am -
Ula O cealleigh says:
for my own personal amusement.
Posted: Nov 11th, 2009 - 11:31am -
Wolfman says:
LOL, fantastic follow up to your picture from last time!
Posted: Nov 11th, 2009 - 11:36am -
Zach says:
i'm digging the hippie hair!
Posted: Nov 11th, 2009 - 11:40am -
Ula O cealleigh says:
lol yeah growing it longer :D
Posted: Nov 11th, 2009 - 11:49am -
tedford says:
Okay, the use of the Joes is stellar. Fantastic follow-up!
Posted: Nov 11th, 2009 - 11:50am -
Ula O cealleigh says:
thanks T ;)
Posted: Nov 11th, 2009 - 11:58am -
Andrew says:
superbly taken. 2 figurines!
Posted: Nov 11th, 2009 - 12:07pm -
Just Jamey says:
They are trying to pull that lady off of your boxers. And, well, she wants to pull off your boxers.
Posted: Nov 11th, 2009 - 12:07pm -
rodohmes says:
those Joes look a little too comfortable!
Posted: Nov 11th, 2009 - 12:16pm -
Ula O cealleigh says:
lol.
mabe too cliche this time around.

i love joes especialy bearded ones tho. haha
Posted: Nov 11th, 2009 - 12:17pm -
Mike de Monk says:
lol. will there be a 3rd part?
Posted: Nov 11th, 2009 - 12:29pm -
revgoomba says:
Man, your hair is sooo much longer now.
Posted: Nov 11th, 2009 - 12:41pm -
mackle says:
its a nice shot but i'm glad you kept what remaining clothes you had.. on!
Posted: Nov 11th, 2009 - 1:14pm -
W E L L S says:
I was wondering if this theme would make a return. Excellent!
Posted: Nov 11th, 2009 - 1:17pm -
Heathmonster B says:
Cougar on the loose and she's taking pants with her.
Posted: Nov 11th, 2009 - 1:36pm -
Ula O cealleigh says:
im kinda sick of doing stupid stuff to score big i need to focus on the shots i want in my album for "me",

almost all my faves of other peoples get really underated seems like only wacky stuff stands out im dissapointed i go down that road sometimes.. when i think of the 1st whiskerino & what it represented for me... the portraits, and art and all beary things like old blokes or histoic people but young guys dressing/doing that stuff.. but in a modern, contemporary and bearsmopolitan manner :)
Posted: Nov 11th, 2009 - 1:40pm -
Gavin says:
you so crazy
Posted: Nov 11th, 2009 - 2:15pm -
Shanks Keating says:
I like the philosophy Ula, especially as someone who isn't that nifty with the camera.
Posted: Nov 11th, 2009 - 2:20pm -
Yogi Beard says:
Hilarious!
Posted: Nov 11th, 2009 - 2:34pm -
keifel says:
real men wait until the last minute to do the laundry.
Posted: Nov 11th, 2009 - 2:45pm -
Grower&Shower says:
Looks like it's tough to be so dang irresistable.
Posted: Nov 11th, 2009 - 2:56pm -
Finn MacCool says:
Yikes. Part three might not be such a good idea. Great shot.
Posted: Nov 11th, 2009 - 5:05pm -
Shanks Keating says:
Upon further review of this pic, laundromats in your part of the world seem way cooler than here. Look at the great wallpaper on the back wall, the extra touch with the giant red polka dot on the floor, the Ikea bag and those chairs, those are the nicest laundromat chairs I have ever seen.
Posted: Nov 11th, 2009 - 5:46pm -
Welfare Fun says:
ula, you are the man. king'd.
Posted: Nov 11th, 2009 - 5:49pm -
LG3 says:
I say keep up the crazy! The nude Joe is priceless.
Posted: Nov 11th, 2009 - 6:42pm -
Ula O cealleigh says:
welfare you are too good to me :D

thanks shanks (that rhymes) :P

cheers lg3!
Posted: Nov 11th, 2009 - 10:14pm -
c dub says:
dude, this is hilarious! just seeing it...
Posted: Nov 14th, 2009 - 10:41am -
Site closed!
Whiskerino. fin.