Whiskerino 2009

CLAME means 'Click My Name.' If you see it, click that users name!

« »
  • posted: December 09 @ 9:57am
You brought a high five to a snowball fight.

Comments

EdwardTeach says:
haha. this is pretty good.
Posted: Dec 9th, 2009 - 9:57am -
9schwander says:
nooooooo!
Posted: Dec 9th, 2009 - 9:58am -
miguelito says:
jerk
Posted: Dec 9th, 2009 - 10:04am -
Ula O cealleigh says:
awesome! lol works really well!
Posted: Dec 9th, 2009 - 10:11am -
Ula O cealleigh says:
hey i am catching ur snowball over shwanders kid :D
Posted: Dec 9th, 2009 - 10:14am -
whipticker says:
Well played.
Posted: Dec 9th, 2009 - 10:19am -
Ula O cealleigh says:
CLAME for switcharoo version of triple combo :D
Posted: Dec 9th, 2009 - 10:27am -
tedford says:
haha, love it!
Posted: Dec 9th, 2009 - 10:50am -
Daniel says:
In my experience snowball fights are great until you pelt a baby in the face while he's trying to bump knuckles.
Posted: Dec 9th, 2009 - 10:51am -
Ula O cealleigh says:
this photo needs more comments imho :)
Posted: Dec 9th, 2009 - 11:05am -
Johnny Rebellious says:
King'd for the fact that you, like me, rebelled against this theme. Well done.
Posted: Dec 9th, 2009 - 12:19pm -
BURNEY says:
hahaha nice
Posted: Dec 9th, 2009 - 12:21pm -
llIllIIIIII says:
Awesome!
Posted: Dec 9th, 2009 - 12:32pm -
Frog says:
"High five? No, but you can have this snow ball!"
Posted: Dec 9th, 2009 - 4:29pm -
MarkyMadBeard says:
Awesome :)
Posted: Dec 9th, 2009 - 10:12pm -
mattmarch says:
haha.

you have a lightly unfair advantage...

Cheers, mate!
Posted: Dec 9th, 2009 - 11:40pm -
ThatGuy says:
This is so well played. I can't believe I missed it before.
Posted: Feb 9th, 2010 - 1:11pm -
Site closed!
Whiskerino. fin.